ΔΟΜΙΚΑ ΥΛΙΚΑ
ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΓΙΑΝΝΟΥ

Δ/νση: Πελοπίδα 117, 12135, ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ Τηλέφωνο: 2105728203, 2105728242
Fax: 2105728202 - Κινητό: 6977645795 E-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

 

Έχετε επιχείρηση στη Δυτική Αττική ;

Είστε Πολιτιστικός Σύλλογος, Αθλ. Σωματείο κλπ στη Δυτική Αττική ;

Είστε υποψήφιος Αιρετός - Βουλευτής στη Δυτική Αττική ;

Καταχώρηση και προβολή δωρεάν στο pitsounicity.gr

Τηρείτε σειρά προτεραιότητας

Τα πιό πρόσφατα

Δημιουργηθηκε στις 31 Ιανουαρίου 2015 Κατηγορία: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Εκτύπωση

Σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 65 – 69 του Ν. 3852/ 2010 έχω την τιμή να σας καλέσω σε συνεδρίαση του Δ.Σ την 3-2-2015 ημέρα: ΤΡΙΤΗ και ώρα: 17:00’ στην αίθουσα συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου στο κτίριο της Ξυλοτεχνίας επί της οδού Δημοσθένους 11 & Παρασκευοπούλου με τα εξής θέματα ημερήσιας διάταξης:


1. Έγκριση Σχεδίου Ολοκληρωμένης Αστικής Ανάπτυξης (ΣΟΑΠ) Δυτικής Αθήνας. (Δημάρχου)
2. Έγκριση τροποποίησης του Τεχνικού Προγράμματος του Δήμου, οικονομικού έτους 2015. (Αντ/χος κ. Λύκος Π.)
3. Έγκριση αναμόρφωσης προϋπολογισμού του Δήμου, οικονομικού έτους 2015. (Οικονομική Επιτροπή)
4. Έγκριση απολογιστικών στοιχείων εσόδων-εξόδων του Δ’ Τριμήνου του Δήμου, έτους 2014. (Οικονομική Επιτροπή)
5. Ορισμός Δημοτικού Συμβούλου με τον αναπληρωτή του στην Επιτροπή επίλυσης με συμβιβασμό φορολογικών διαφορών, έτους 2015. (Αντ/ρχος κ. Τάτσης Ε. )
6. Έγκριση συμμετοχής στην πρόταση «Ανάπτυξη εργαλείου απόφασης για τον σχεδιασμό έργων παρέμβασης για ολοκληρωμένες και μακροχρόνια βιώσιμες αστικές γειτονιές - REFURBISH (AREtrofitting FUtuRe-Based decision tool for Integrated Sustainable neigHbourhoods)» στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού Προγράμματος – Πλαισίου : «ΟΡΙΖΟΝΤΑΣ 2020» για την Έρευνα και την Καινοτομία 2015. (Αντ/χος κα Τσιώτα Μ.)
7. Ανατροπή αποφάσεων ανάληψης υποχρέωσης έτους 2014. (Αντ/χος κ. Σταυρούλιας Αλ.)
8.Επανέγκριση πιστώσεων 40.211,15€ για την εξόφληση οφειλών παρελθόντων ετών. (Αντ/χος κ. Σταυρούλιας Αλ.)
9.Έγκριση διενέργειας δαπάνης για την προμήθεια «Σάκων καθαριότητας» της Δ/νσης Περιβάλλοντος και Ποιότητας Ζωής του έτους 2015. (Αντ/χος κα Τσιώτα Μ.)
10.Έγκριση διενέργειας δαπάνης για την προμήθεια «υλικών επίστρωσης παιδικών χαρών» της Δ/νσης Περιβάλλοντος και Ποιότητας Ζωής του έτους 2015. (Αντ/χος κα Τσιώτα Μ.)
11.Έγκριση διενέργειας δαπάνης για την προμήθεια α) ανταλλακτικών οχημάτων και μηχανημάτων του Δήμου, β) αναλωσίμων υλικών για τη συντήρηση οχημάτων του Δήμου (Αντ/χος κα Τσιώτα Μ.)
12.Έγκριση διενέργειας δαπάνης για την προμήθεια ελαστικών και αεροθαλάμων για τις ανάγκες των τροχοφόρων του Δήμου. (Αντ/χος κα Τσιώτα Μ.)
13.Έγκριση διενέργειας δαπάνης για την προμήθεια α) ανταλλακτικών κάδων μηχανικής αποκομιδής β) χημικού υγρού για το πλυντήριο οχημάτων. (Αντ/χος κα Τσιώτα Μ.)
14.Έγκριση διενέργειας δαπάνης για την προμήθεια μέσων προστασίας στους δικαιούχους εργαζόμενους του Δήμου. (Αντ/χος κα Τσιώτα Μ.)
15.Έγκριση διενέργειας δαπάνης για την προμήθεια α) υγρού πλυντηρίου κάδων, β) κάδων μηχανικής αποκομιδής. (Αντ/χος κα Τσιώτα Μ.)
16. Έγκριση διενέργειας δαπάνης για την προμήθεια «Φυτικού Υλικού» της Δ/νσης Περιβάλλοντος και Ποιότητας Ζωής, έτους 2015. (Αντ/χος κα Τσιώτα Μ.)
17.Λήψη απόφασης για καταστροφή άχρηστων αντικειμένων άνευ αξίας της Δ/νσης Περιβάλλοντος και Ποιότητας Ζωής. (Αντ/χος κα Τσιώτα Μ.)
18.Έγκριση διενέργειας δαπάνης για την προμήθεια Α) κολωνακίων οδοσήμανσης, Β) χορτάρινων σκουπών και φαρασιών. (Αντ/χος κα Τσιώτα Μ.)
19. Έγκριση διενέργειας δαπάνης αντικατάστασης της πλακέτας τηλεχειρισμού για το υπόγειο γκαράζ του Νέου Δημαρχείου και προμήθεια τηλεχειριστηρίων. (Αντ/ρχος κ. Τάτσης Ε. )
20.Έγκριση πίστωσης 1.698,00€ για συντήρηση Λογισμικού «Διαχείρισης Παρουσιών Προσωπικού Τime Master» και της σύμβασης απευθείας ανάθεσης. (Αντ/χος κ. Λύκος Π.)
21. Έγκριση πίστωσης 23.050,20€ για συντήρηση Λογισμικού (Οικονομικό κύκλωμα, Δημοτολόγιο,κ.λ.π) και των συμβάσεων απευθείας ανάθεσης. (Αντ/χος κ. Λύκος Π.)
22.Έγκριση πίστωσης 1.328,40€ για συντήρηση του Λογισμικού ODEON και της σύμβασης απευθείας ανάθεσης. (Αντ/χος κ. Λύκος Π.)
23.Έγκριση πίστωσης 4.477,20 € για συντήρηση Λογισμικού (ιστοσελίδα www.peristeri.gr) και της σύμβασης απευθείας ανάθεσης. (Αντ/χος κ. Λύκος Π.)
24.Έγκριση πίστωσης 13.341,30€ για συντήρηση Λογισμικού (Μισθοδοσία- Διαχείριση Προσωπικού) και των συμβάσεων απευθείας ανάθεσης. (Αντ/χος κ. Λύκος Π.)
25. Έγκριση πίστωσης 929,88€ για συντήρηση Λογισμικού ECM  (Προκοστολόγηση - Εργολήπτης) και της σύμβασης απευθείας ανάθεσης. (Αντ/χος κ. Λύκος Π.)Έγκριση 2 26. ηςέργου: «ΑΝΑΠΛΑΣΗ ΟΔΟΥ ΑΙΜΙΛΙΟΥ ΒΕΑΚΗ ΑΠΟ ΣΑΡΑΝΤΑΠΟΡΟΥ ΕΩΣ Π. ΤΣΑΛΔΑΡΗ ΚΑΙ ΟΔΩΝ ΡΟΥΣΒΕΛΤ ΚΑΙ ΚΑΡΑΘΕΟΔΩΡΗ ΑΠΟ ΑΙΜΙΛΙΟΥ ΒΕΑΚΗ ΜΕΧΡΙ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ ΣΤΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ» (Αντ/χος κ. Λύκος Π.)
27.Έγκριση παράτασης περαίωσης εργασιών του έργου «ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΉ ΔΙΑΜΟΡΦΏΣΕΩΝ ΠΑΙΔΙΚΏΝ ΧΑΡΏΝ ΣΤΟ ΔΉΜΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΊΟΥ». (Αντ/χος κ. Λύκος Π.)
28. Λήψη απόφασης επιβολής προστίμου σε επιχείρηση που έχει τοποθετήσει παράνομη ενδεικτική επιγραφή. (Αντ/ρχος κ. Τάτσης Ε. )
29. Λήψη απόφασης για την διαγραφή οφειλών από Χρηματικούς Καταλόγους. (Αντ/ρχος κ. Τάτσης Ε. ) παράτασης περαίωσης εργασιών του

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ

 ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΛΩΛΟΣ

Πιο Δημοφιλή