Η εκδήλωση μπόρεσε και πραγματοποιήθηκε ψηφιακά με τη χρήση της τεχνολογίας

Την περασμένη Τετάρτη 20 Ιανουαρίου 2021 η MEGA Brokers, η μεγαλύτερη διαμεσολαβητική εταιρεία του Κλάδου, με πάνω από 12.5 εκατ. ευρώ κύκλο εργασιών το 2019 διοργάνωσε τις ετήσιες βραβεύσεις της όπως παραδοσιακά μας έχει συνηθίσει.

Γράφει ο Νίκος Μωράκης

Αυτή η ημέρα είναι κάθε χρόνο αφιερωμένη στους συνεργάτες της εταιρείας σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη με τη MEGA Brokers να διοργανώνει δυο διαφορετικές εκδηλώσεις.

Φέτος όμως τα πράγματα ήταν διαφορετικά. Ο λόγος; Ο Covid-19

Δεν χρειάζεται να επεκταθούμε περισσότερο πάνω στο θέμα. Ο Covid-19 τη χρονιά που μας πέρασε πάγωσε ακύρωσε & ανέστειλε κάθε προγραμματισμό ή επιθυμία για συνάθροιση ανθρώπων. Το πρόβλημα στην Αγορά μας όπως καταλαβαίνετε μεγάλο καθώς η Αγορά μας ζει και αναπνέει για εκδηλώσεις στις οποίες οι κοινωνικοί από τη φύση τους ασφαλιστές έχουν την ευκαιρία να συναντηθούν, να ανταλλάξουν απόψεις και να ενημερωθούν από τις εταιρείες που συνεργάζονται για τους στόχους, τα εργαλεία δουλειάς και τα trends της αγοράς και φυσικά να βραβευτούν παρουσία φίλων και συνεργατών. Μια πολύ σημαντική στιγμή στην καριέρα του επαγγελματία ασφαλιστή.

Τι κάνουμε όμως όταν κάτι τόσο απρόοπτο όπως μια πανδημία διαταράσσει την καθημερινότητά μας και αλλάζει βίαια τις συνήθειές μας;Προσαρμοζόμαστε.Ελπίζουμε προσωρινά. Δεν υπάρχει εναλλακτική. Όπως λέει και ο Clint Eastwood στις ταινίες του…Improvise, Adapt, Overcome.

Αυτό έκανε και η MEGA Brokers διοργανώνοντας φέτος τις ετήσιες βραβεύσεις της διαδικτυακά. Η πρώτη διαμεσολαβητική εταιρεία που τόλμησε να το κάνει δείχνοντας:

  • Ότι οι προκλήσεις δεν την τρομάζουν.
  • Το δρόμο για το πώς θα γίνουν τουλάχιστον φέτος τα συνέδρια όχι μόνο στην ασφαλιστική αγορά αλλά γενικά στη χώρα μας.

Oniline, virtual, μαγνητοσκοπημένα ή live σε studio, στα γραφεία ή σε χώρους ξενοδοχείων για βραβεύσεις, εκπαιδεύσεις ή συνέδρια πωλήσεων αυτός είναι ο δρόμος για όποιον αποφασίσει να πραγματοποιήσει εκδήλωση. Το τελικό αποτέλεσμα κρίνεται από την επιλογή των κατάλληλων συνεργατών με γνώσεις… στη σκηνοθεσία και τη διοργάνωση event. Όπως και είχαμε εμείς στη morax media που συνεργαστήκαμε με την MEGA και τους ανθρώπους της για να επιτύχουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.

Τι συζητήθηκε όμως στις φετινές virtual βραβεύσεις συνεργατών της MEGA Brokers;

Ο Διογένης Μπαχτιάρογλου, νέος Διευθυντής Εμπορικών Λειτουργιών της MEGA, στην πρώτη του επίσημη επικοινωνία με τους συνεργάτες τους, ανακοίνωσε τα παραγωγικά αποτελέσματα της Εταιρείας για το 2020 στα οποία σημείωσαν αύξηση στον κλάδο Ζωής 18%, στο non motor 9% και στο corporate 20% στο οποίο δημιουργήθηκε και νέο τμήμα «μεγάλων πελατών». Για τη νέα χρονιά ο κ. Μπαχτιάρογλου ανακοίνωσε επενδύσεις στο εκπαιδευτικό τομέα της Εταιρείας όπως και στο marketing με χρήσιμα εργαλεία στη διάθεση των συνεργατών. Παράλληλα η Εταιρεία θα δώσει έμφαση και στις επενδύσεις συνδεδεμένες με ασφαλίσεις μέσω του τμήματος mega investment experts κάνοντας cross selling στο υπάρχον πελατολόγιό τους.

Ο Αντιπρόεδρος & Γενικός Διευθυντής της MEGA Brokers, Τάσος Χατζηθεοδοσίου, με την παρουσιάστρια της εκδήλωσης Πόπη Τσαπανίδου

Στη συνέχεια ο Μιχάλης Κωστής, από τη νέα του θέση ως Διευθυντής Διοικητικών Λειτουργιών και Οργάνωσης, μίλησε για τους τομείς πάνω στους οποίους θα κινηθεί η στρατηγική της Εταιρείας το 2021. Πιο συγκεκριμένα δήλωσε ότι οι τηλεκπαιδεύσεις θα συνεχιστούν με αμείωτους ρυθμούς, το myaccount θα γίνει ακόμα πιο χρηστικό για να μπορούν οι συνεργάτες να ολοκληρώνουν τις εργασίες τους με μεγαλύτερη ευκολία (επεξεργασία προσφοράς, τιμολόγηση, κ.λπ.) και ίσως εφαρμόσουν μέσα στη χρονιά RPA τεχνολογία για την αυτοματοποίηση διαδικασιών. To reporting είναι επίσης ένας τομέας που θα εξελιχθεί περαιτέρω με σκοπό οι συνεργάτες να έχουν εικόνα για το status των συμβολαίων, τον έλεγχο των ανείσπρακτων συμβολαίων, την ενημέρωση για τα προς ακύρωση συμβόλαια, την εκτύπωση και αποστολή συμβολαίων για τα οποία δεν παρέχεται η δυνατότητα εκτύπωσης μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας Ερμής, τη διεκπεραίωση αλληλογραφίας και άλλες πολλές λειτουργίες. Επίσης, η Εταιρεία παρά την πανδημία προχωράει κανονικά στις ανακαινίσεις των γραφείων της καθώς μετά την ανακαίνιση του γραφείου στην Αγία Βαρβάρα, συνεχίζει με αυτά επί της Λ. Συγγρού.

Διαβάστε επίσης: Δ. Μπαχτιάρογλου: Η εμπειρία στις προμήθειες, το πάθος για εκπαίδευση & η στρατηγική στη MEGA

Το λόγο στη συνέχεια είχε ο Τάσος Χατζηθεοδοσίου, Αντιπρόεδρος & Γενικός Διευθυντής της MEGA Brokers ο οποίος αφού ευχήθηκε αυτή να είναι η τελευταία φορά που οι βραβεύσεις γίνονται με αυτό τον τρόπο έδωσε το στίγμα της Εταιρείας στην αγορά δηλώνοντας ότι παρά την κρίση έχουν διατηρήσει την ισχυρή κερδοφορίας, αυξάνοντας τόσο τα διοικητικά στελέχη όσο και τους συνεργάτες. Το στρατηγικό πλάνο της Εταιρείας για το 2021 θα περιλαμβάνει επενδύσεις σε υποδομές τεχνολογίας άνω των 300.000 ευρώ, το myaccount για την εξυπηρέτηση (ψηφιακά) των πελατών και των συνεργατών της MEGA και αλλαγές στο οργανόγραμμά τους για τη μεγαλύτερη απόδοση των παρεχόμενων υπηρεσιών τους.

Στη διάρκεια του Συνεδρίου απηύθυναν χαιρετισμό CEO των ασφαλιστικών εταιρειών:

  • Νίκος Αντιμησάρης, ERGO
  • Giuseppe Zorgno, AIG
  • Ιωάννης Καντώρος, INTERAMERICAN
  • Χρήστος Κάτσιος, GROUPAMA
  • Σταύρος Κωνσταντάς, ΕΘΝΙΚΗ Ασφαλιστική
  • Κάρολος Σαΐας, INTERASCO
  • Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου, EUROLIFE FFH
Ο Πρόεδρος της MEGA Brokers, Ιωάννης Χατζηθεοδοσίου, & η Πόπη Τσαπανίδου

Τέλος, και αφού προηγήθηκαν οι βραβεύσεις των κορυφαίων της MEGA Brokers για τα παραγωγικά τους αποτελέσματα, το λόγο είχε ο Πρόεδρος της Εταιρείας, Γιάννης Χατζηθεοδοσίου, ο οποίος δεσμεύθηκε ότι όταν οι καιροί το επιτρέψουν το Συνέδριο της MEGA θα πραγματοποιηθεί όπως τόσα χρόνια το είχαν συνηθίσει οι συνεργάτες της για να γιορτάσουν και από κοντά τα αποτελέσματα της σκληρής δουλειάς τους. Σχετικά με τη νέα χρονιά ο Πρόεδρος την χαρακτήρισε ιδιαίτερα απαιτητική με τη λύση να έγκειται στην ψηφιοποίηση και τα εργαλεία που δίνει το internet και νέες τεχνολογίες – όπως η ρομποτική. Αλλαγές που όλες οι εταιρείες οφείλουν να προσαρμόσουν αν θέλουν να παραμείνουν ανταγωνιστικές. Ο κ. Χατζηθεοδοσίου συμβούλευσε όλους τους συνεργάτες τους να δεχθούν το νέο, τις αλλαγές στην τεχνολογία που στοχεύει να κάνει της ζωή τους αλλά και τη δουλειά τους πιο εύκολη. Στις πωλήσεις, στις ανανεώσεις, στην ενημέρωση των ασφαλισμένων τους και φυσικά στην εκπαίδευση που δεσμεύθηκε ότι μέσα στη χρονιά θα γίνουν περισσότερα από 50 διαδικτυακά σεμινάρια. Το 2020 πάνω από 400 συνεργάτες της Εταιρείας πέτυχαν τους στόχους του 2019 και έλαβαν bonus συνεργασίας ενώ συνολικά οι συνεργάτες είχαν αύξηση τζίρου κατά 5.5% εν μέσω πανδημίας κάτι που αποδεικνύει τους καλοστημένους μηχανισμούς στο δίκτυο και την άριστη συνεργασία μαζί τους.

Το Συνέδριο έκλεισε με την ανακοίνωση για την ανανέωση της χορηγικής συνεργασίας της Εταιρείας με την Αθλητική Ένωση Κωσταντινούπολης (ΠΑΕ ΑΕΚ) και με τους κ.κ. Τάσο & Γιάννη Χατζηθεοδοσίου οι οποίοι βρέθηκαν στο studio μαζί με την παρουσιάστρια Πόπη Τσαπανίδου για να ευχηθούν σε όλους καλή χρονιά, με υγεία και σύντομα να ανταμώσουν για να γιορτάσουν όπως έχουν συνηθίσει.