Η  ανάδειξη της ιδιωτικής ασφάλισης μέσα από τον κλαδικό έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο αποσκοπεί στην ενημέρωση των πολιτών αλλά και των συντελεστών του

κλάδου σχετικά με τις εξελίξεις, τα δρώμενα, τα όσα  γενικά την αφορούν.

Διαπιστώνεται τελευταία, κάποιο νεοφυές blog να ασχολείται σχολιογραφικά, ή και δηκτικά με τον κλάδο και τους ανθρώπους του. Όταν μάλιστα αυτό ελέγχεται και από άτομο που εκπροσωπεί συνδικαλιστικά ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές έχει ακόμη περισσότερη ευθύνη ως προς τον χειρισμό των θεμάτων που διαπραγματεύεται.

Επίσης ακούγεται ότι οι εκφραστές του ασκούν και πιέσεις υπέρμετρες ή με λάθος προσανατολισμό  για άντληση στοιχείων και στήριξης από ασφαλιστικές εταιρείες.

Αυτά σαφώς δε συνάδουν με τον ρόλο της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης, προσβάλουν τον κλάδο εφόσον υπάρχει σύνδεση και με θεσμικούς φορείς και δημιουργούν άσχημες εντυπώσεις.

Με αφορμή τα διαδιδόμενα.. να τονίσουμε ότι η διαδικασία , παρουσίασης των θεμάτων που σχετίζονται άμεσα ή έμμεσα με τον κλάδο υποστηρίζεται από το δημοσιογραφικό λειτούργημα  το οποίο και αναγνωρίζεται στην πράξη από τους αναγνώστες και τους ακόλουθους της ενημέρωσης.

Συμπληρώνεται η πληροφόρηση με ανακοινώσεις εταιρειών, παρουσιάσεις, εκδηλώσεις, webinar (εσχάτως) και άλλο υλικό.

Η εκτίμηση των αναγνωστών αποτελεί την επιβράβευση του κάθε Μέσου και αυτών που το στηρίζουν στην παρουσία του.

Στο πλαίσιο αυτό η προβολή της ιδιωτικής ασφάλισης και όσων την αφορούν (θεματολογικά) δεν έχουν καμία σχέση με ανταλλακτικές διαδικασίες. Ούτε δούναι και λαβείν κάτω από προϋποθέσεις πιεστικές περιέχει. Δεν υπάρχει «γατοποντικοκυνηγητό».

Και έχει πολλάκις επιβεβαιωθεί ότι σε Μέσα Ενημέρωσης –κάθε βεληνεκούς- η προβολή των ειδήσεων δεν μονοπωλείται σε αυτούς που ταυτοχρόνως προβάλλονται διαφημιστικά.

Είναι ασύνδετες διαδικασίες οι οποίες επιβεβαιώνονται στην πράξη.

Και μάλιστα όταν κάποιες φορές διεκδικείται πιεστικά ή  η προβολή σε διάφορα πεδία φτιαγμένα γι΄αυτό τον σκοπό (της προβολής) , τότε οι συνθήκες γίνονται χειρότερες. Και όταν εν συνεχεία εκθέτονται πρόσωπα εταιρειών που αρνούνται να συνδράμουν σε δράσεις συναφείς των δραστηριοτήτων των εκπροσώπων του «μέσου», τότε το περιβάλλον είναι απροσδιόριστο..

Καταλήγοντας : όταν είναι κάποιος γάτος, δεν παίζει ρόλο το χρώμα.

Ο γάτος φαίνεται. Και η αξία αναγνωρίζεται…