Η εβδομάδα IP του Λονδίνου 2020 βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη. Ο κοροναϊός και οι επιπτώσεις του στο παγκόσμιο ΑΕΠ, το εμπόριο,

η ζήτηση και η τιμή του πετρελαίου είναι αναμφισβήτητα ένα σημαντικό σημείο ομιλίας.  Έτσι, τι δείχνει τα δεδομένα ροής εμπορικών συναλλαγών σε πραγματικό χρόνο;  Τα δεδομένα καλύπτουν τις φορτωμένες κινήσεις των καθαρών δεξαμενόπλοιων (MR1s έως LR3s) που μετριούνται σε εκατό μίλια για να ληφθούν υπόψη οι αποστάσεις καθώς και οι όγκοι.  Ένας σαφής πρόσφατος καθοδικός αντίκτυπος μπορεί να φανεί από τότε που το χτύπημα των καθαρών δεξαμενόπλοιων χτύπησε την 31η Δεκεμβρίου 2019. Φυσικά, το κινεζικό νέο έτος είχε τη συνήθη αρνητική του επίδραση, αλλά σε αντίθεση με τα προηγούμενα χρόνια, δεν υπήρξε η αναπήδηση και τόνοι μιλίων έμειναν σε σχεδόν 12 μηνιαία χαμηλά.

Κατάδυση λίγο στο υποκείμενο εμπόριο, εξετάζοντας τη χώρα σε τόνο μίλια, δείχνει μερικές ενδιαφέρουσες τάσεις. Τα παρακάτω διαγράμματα δείχνουν τη σημαντική πτώση σε τόνους μιλίων από τις ΗΠΑ στο Μεξικό, τη Βραζιλία και τη Νότια Κορέα. Αυτές οι συναλλαγές δεν θα πρέπει να επηρεάζονται υπερβολικά από το Coronavirus (εκτός από πολύ πρόσφατα στη Νότια Κορέα), αλλά τα δεδομένα δείχνουν σαφώς τα χτυπήματα και τις αλληλένδετες επιπτώσεις στις παγκόσμιες εμπορικές ροές.

Αντίθετα, παρατηρούμε ότι κάποια συναλλαγές αυξάνονται σημαντικά. Βλέπε για παράδειγμα το διάγραμμα παρακάτω της πρόσφατης ταχείας ανόδου της Ρωσίας προς την Ολλανδία τα χιλιόμετρα.

Φυσικά, το ναυτιλιακό εμπόριο ραφιναρισμένων προϊόντων είναι πολύπλοκο και αλληλοσυνδεόμενο και τα δεδομένα σε αυτό το άρθρο γρατζουνίζουν μόνο την επιφάνεια. Επικοινωνήστε μαζί μας για περισσότερα στοιχεία που καλύπτουν άλλες συναλλαγές, τόμους μιλίων, όγκους φορτίου και άλλα.

www.vesselsvalue.com