ΔΟΜΙΚΑ ΥΛΙΚΑ
ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΓΙΑΝΝΟΥ

Δ/νση: Πελοπίδα 117, 12135, ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ Τηλέφωνο: 2105728203, 2105728242
Fax: 2105728202 - Κινητό: 6977645795 E-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

 

Έχετε επιχείρηση στη Δυτική Αττική ;

Είστε Πολιτιστικός Σύλλογος, Αθλ. Σωματείο κλπ στη Δυτική Αττική ;

Είστε υποψήφιος Αιρετός - Βουλευτής στη Δυτική Αττική ;

Καταχώρηση και προβολή δωρεάν στο pitsounicity.gr

Τηρείτε σειρά προτεραιότητας

Δημιουργηθηκε στις 12 Νοεμβρίου 2014 Κατηγορία: ΙΛΙΟΝ
Εκτύπωση

Το Ειδικό Γυμνάσιο – Λύκειο, ΤΕΕ Ιλίου επισκέφθηκε σήμερα η Περιφερειάρχης Αττικής Ρένα Δούρου, συνοδευόμενη από τον αντιπεριφερειάρχη Δυτικού Τομέα, Σπύρο Τζόκα.

 

Η Περιφερειάρχης συναντήθηκε με τον διευθυντή του Γυμνασίου – Λυκείου, Αναστάσιο Μερκούρη, τον υποδιευθυντή του Γυμνασίου, Στάθη Μαστέλο, τον διευθυντή του ΤΕΕ, Δημήτρη Σμυρνιώτη, τον πρόεδρο του Συλλόγου Γονέων του Γυμνασίου – Λυκείου, Σπύρο Νάστο, τον γραμματέα του Συλλόγου, Δημήτρη Μπότζο, την κοινωνική λειτουργό, Έφη Γερανίου, την πρόεδρο του Συλλόγου Γονέων του ΤΕΕ, Ματίνα Καραγκιόζη, τον αντιπρόεδρο του Συλλόγου, Γιάννη Πατίδη και τη γραμματέα του Συλλόγου, Μαρία Βασιλάκου.

Οι εκπρόσωποι του σχολείου έθεσαν στην Περιφερειάρχη το ζήτημα της μετακίνησης των μαθητών, καταθέτοντας συγκεκριμένες προτάσεις για ορθολογική αντιμετώπιση του προβλήματος, έτσι ώστε η σχολική χρονιά να ξεκινά χωρίς προβλήματα. Παράλληλα την ενημέρωσαν για δύο φλέγοντα προβλήματα του σχολείου: το ιδιοκτησιακό (σήμερα το σχολείο στεγάζεται στον χώρο του Εθνικού Κέντρου Αποκατάστασης) και το θέμα της έγκαιρης στελέχωσης θέσεων εκπαιδευτικού και ειδικού εκπαιδευτικού και βοηθητικού προσωπικού.

Από την πλευρά της η Περιφερειάρχης τόνισε τη σημασία της παρουσίας της Περιφέρειας εκεί όπου υπάρχουν προβλήματα και υπογράμμισε την ανάγκη εκσυγχρονισμού της Ειδικής Αγωγής, ειδικά σήμερα που οι περικοπές δημοσίων δαπανών έχουν πλήξει δραστικά και την ειδική εκπαίδευση. Παράλληλα αναφέρθηκε στην ανάγκη δημιουργίας ενός σταθερού, συνεκτικού πλαισίου δράσης στη βάση μιας κοινής ατζέντας όλων των ενδιαφερόμενων φορέων.

 

 

Πιο Δημοφιλή