Το email που επικαλείται ο Δήμαρχος Καβάλας, για να συκοφαντήσει την παράταξή μας σχετικά με το πάρκινγκ “Ροδόπη”, ΔΕΝ αφορά την

καταγγελία που έκανε η Πανελλήνια Ένωση Ιδιοκτητών Πάρκινγκ το φθινόπωρο του 2020 και οδήγησε στο κλείσιμο του πάρκινγκ.Το email αυτό το λάβαμε στις αρχές του 2020 και αφορά την ανάθεση του ηλεκτρονικού συστήματος για την ελεγχόμενη στάθμευση.Αποκαλύπτει μάλιστα το “ύποπτο” παρασκήνιο στο οποίο εμπλέκεται ο κ. Μουριάδης γύρω από την απευθείας ανάθεση του ηλεκτρονικού συστήματος της ελεγχόμενης στάθμευσης.

Πρέπει ο Δήμαρχος Καβάλας να εξηγήσει στο Δημοτικό Συμβούλιο και στους δημότες:

- Στην ενημερωτική συνάντηση που έγινε τον Μάρτιο του 2020 προς τις δημοτικές παρατάξεις, για ποιους λόγους απέκρυψε την προσφορά μίας εταιρείας που ζητούσε προμήθεια 15% επί των εσόδων του Δήμου για το ηλεκτρονικό σύστημα της ελεγχόμενης στάθμευσης και ανακοίνωσε ότι επιλέγει την προσφορά μίας δημοτικής επιχείρησης του Δήμου Αθηναίων που ζητούσε προμήθεια 43%;

- Υπάρχουν άλλες προσφορές που δεν ξέρουμε;

-Γιατί δεν πήγε εξαρχής σε διαγωνισμό με πολλές προσφορές και προτίμησε πάλι να κάνει απευθείας ανάθεση σε μία πολύ ακριβή προσφορά για τον Δήμο μας;

-Με ποιες εταιρείες και ποια συμφέροντα ήρθε σε επαφή ο κ. Μουριάδης για την ηλεκτρονική ελεγχόμενη στάθμευση;

- Τι επαφές έκανε ο κ. Μουριάδης με την Πανελλήνια Ένωση Ιδιοκτητών Πάρκινγκ για το πάρκινγκ “Ροδόπη” και ποια ήταν η εμπλοκή που οδήγησε στο κλείσιμο του πάρκινγκ;

Πράγματι, ήταν πολύ άτυχος ο κ. Μουριάδης που έπεσε στα χέρια μας αυτό το email. Γνωρίζει ότι πιάστηκε “με την κατσίκα στην πλάτη” και προσπαθεί τώρα να συκοφαντήσει και να κατασκευάσει έναν “βολικό εχθρό”, προκειμένου να αποπροσανατολίσει τους δημότες και να διαστρεβλώσει την πραγματικότητα. Τώρα που αποκαλύπτεται σιγά – σιγά η αλήθεια, ο Δήμαρχος Καβάλας οφείλει να ανακαλέσει τη συκοφαντία σε βάρος της παράταξής μας και να ζητήσει δημόσια συγνώμη.