ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΕΡΓΟ ΣΔΙΤ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΩΝ

ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ, ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΑ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ 3 Η
ΥΠΟΕΝΌΤΗΤΑ ΣΚΑΛΑΣ ΔΗΜΟΥ ΕΥΡΩΤΑ, ΟΠΟΥ ΟΙ
ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΟΛΟΕΝΑ
ΕΝΤΟΝΌΤΕΡΕΣ.
Αθήνα, 21/04/2022.

Ως Πληρεξούσιος Δικηγόρος του Δήμου Ευρώτα, Φορέων
και κατοίκων, και μετά από απαίτηση τους για ενημέρωση των
πολιτών, έστω και συνοπτικά, από τις εκατοντάδες σελίδες
δικογράφων, Εξωδίκων Δηλώσεων και εν γένει αλληλογραφίας,
σας αναφέρω τα εξής:
1) Αναμένεται, συντόμως, η απόφαση του Ε΄Τμήματος του
Συμβουλίου της Επικρατείας για την Αίτηση Ακυρώσεως του
Δήμου Ευρώτα και – ενδεικτικά- 10 κατοίκων κατά του Υπουργείου
Περιβάλλοντος και Ενέργειας και της Τροποποιητικής Πράξεως
της αριθμ. 173.714/9.7.2014 Απόφασης Έγκρισης
Περιβαλλοντικών Όρων του Έργου «ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ
ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΜΕ ΣΔΙΤ» δηλαδή της αριθμ. πρωτ.
ΥΠΕΝ/ΔΙΠΑ/66765/4261/19.07.2019 Απόφασης του Γενικού
Διευθυντή Περιβαλλοντικής Πολιτικής του Υπουργείου
Περιβάλλοντος και Ενέργειας (ΥΠΕΝ), η οποία συζητήθηκε στις
02/06/2021 με Εισηγητή το Σύμβουλο κ. Δημήτριο Βασιλειάδη.
2) Έχει επανειλημμένως τονισθεί γραπτώς και
προφορικώς στο Συμβούλιο της Επικρατείας η ανάγκη
σύντομης έκδοσης αποφάσεως, λαμβανομένου υπόψη, ότι έχει
συνεκδικασθεί και με 5 άλλες Αιτήσεις Ακυρώσεως από Δήμους,
Συλλόγους και κατοίκους των λοιπών δύο Υποενοτήτων του
Έργου σε Καλλιρρόη και Παλαιόχουνη, που εκκρεμούσαν από
Οκτώβριο του 2014.

3) Η Αίτηση Αναστολής, από 22/12/2020 (αριθμ. καταθ. ΕΔ
334/20) , του Δήμου και ενδεικτικά 10 κατοίκων, η σχετική με την
προαναφερθείσα Αίτηση Ακυρώσεως, την οποία συνυπογράφω
με τον Καθηγητή κ. Γ. Μπάλια. εκκρεμεί μέχρι σήμερα και το
Συμβούλιο της Επικρατείας, ενώ την έχει λάβει υπόψη του,
δεν έχει προχωρήσει σε έκδοση Αποφάσεως. Παρόμοιες
Αιτήσεις είχαν κατατεθεί και για την Υποενότητα Καλλιρρόης, η
οποία , επίσης, εκκρεμεί και για Παλαιόχουνη Αρκαδίας, επί της
οποίας έχει εκδοθεί η αριθμ. 266/21, απόφαση του Ε’ Τμήματος,
Απορριπτική ως προς το αίτημα αναστολής, αφορά δε
αποκλειστικά την Α’ Υποενότητα του Έργου.

4) Καταγγελίες απευθυνθείσες στην Ευρωπαϊκή Ενωση
για το Έργο:
α) Ο πρώην Δήμαρχος Κορινθίων κ. Αλέξανδρος
Πνευματικός και ο αείμνηστος Δήμαρχος Τριπόλεως Δημήτριος
Παυλής, κατά το μήνα Αύγουστο του έτους 2018, με τη βοήθεια
του Γραφείου μας, είχαν συνυπογράψει Καταγγελία προς την
Ευρωπαϊκή Υπηρεσία Καταπολέμησης της Απάτης - OLAF (Anti
Freud Office) για πλημμέλειες του Έργου και την μετά
βεβαιότητας επερχόμενη κατασπατάληση κονδυλίων του
Ταμείου Συνοχής της Ε.Ε. και των Ευρωπαίων πολιτών από
τη σχεδιαζόμενη και επισπευδόμενη από την Περιφέρεια
Πελοποννήσου εκτέλεση του Έργου «ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ
ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΜΕ ΣΔΙΤ», η οποία συνοδευόταν από κείμενο
350 σελίδων σχετικά με τις πλημμέλειες του Έργου.

Σε απάντηση, η άνω Υπηρεσία απέστειλε στους δύο άνω Δημάρχους την
αριθμ.OCM(2018) 22968-30.10.2018 Επιστολή της με θέμα «Πληροφορίες σχετικά
με την απόφαση απόρριψης μιας υπόθεσης », ως Case No OC/2018/0810, με
την οποίαν μας πληροφόρησε , ότι :
«…… Η ΟLAF προέβη σε ανάλυση των πληροφοριών που έλαβε σύμφωνα με
τον Κανονισμό (ΕΕ, Ευρωπαϊκή Κοινότητα Ατομικής Ενέργειας) αριθμ. 883/2013
και απέρριψε την υπόθεση με την αιτιολογία ότι υπάρχει ασαφής-ανεπαρκής
υποψία για την έναρξη έρευνας.»
Στη συνέχεια, ανέφερε, επίσης, ότι :
« Οι ισχυρισμοί αναφέρονται σε ένα μεγάλο επιλέξιμο έργο, θεωρητικά επιλέξιμο για
επιχορηγήσεις από το Ταμείο Συνοχής, αλλά για το οποίο μέχρι σήμερα οι
ελληνικές αρχές δεν έχουν υποβάλει αίτηση συγχρηματοδότησης από την ΕΕ.
Επίσης, ότι:
«…………….Η καταγγελία σας θα διαβιβασθεί στη Γενική Διεύθυνση
Περιφερειακής και Αστικής Πολιτικής της Ευρωπαϊκής Επιτροπής (αρμόδια
για τη διαχείριση των πόρων του Ταμείου Συνοχής) για την κατάλληλη
παρακολούθηση σε περίπτωση που υποβληθεί αίτηση συγχρηματοδότησης
προς την Ευρωπαϊκή Ένωση από τις Ελληνικές Αρχές».
Το Έργο επανεντάχθηκε το Μάρτιο του έτους 2019 στο σχετικό
Επιχειρησιακό Πρόγραμμα του Ταμείου Συνοχής για την περίοδο
2017-2021, αλλά χωρίς έγκριση χρηματοδότησης έως σήμερα, (όπως
υπό 8 κατωτέρω αναλυτικά αναφέρεται).
β) Το έτος 2020 είχε σταλεί στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή,
Καταγγελία του Δήμου Ευρώτα, σύμφωνα με απόφαση του Δημοτικού
του Συμβουλίου, δε’ εμού ως πληρεξουσίου Δικηγόρου, για παραβίαση
της Νομοθεσίας της Ε.Ε. σχετικά με την Προστασία του Περιβάλλοντος
και τη Διαχείριση των Απορριμμάτων.
Σε αναζήτησή μου με γραπτές επιστολές στις αρμόδιες
Υπηρεσίες της Ε.Ε. για την πορεία της υποθέσεως της Καταγγελίας
μας σχετικά με το άνω Έργο, σήμερα, 21/04/2022 έλαβα απάντηση
από την Ε.Ε. στην οποίαν μεταξύ άλλων αναφέρεται επί λέξει:
«…… Οι υπηρεσίες της Επιτροπής θα εξετάσουν την καταγγελία σας
με βάση το ισχύον δίκαιο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Η Γ.Δ.
Περιβάλλοντος θα σας ενημερώσει σχετικά με το αποτέλεσμα της
εξέτασης και τυχόν μέτρα που θα ληφθούν
σχετικά………………………»
Το θέμα εξετάζεται.

5) Επειδή, ενώ η εγκυρότητα της Απόφασης Έγκρισης
Περιβαλλοντικών Όρων του Έργου (ΑΕΠΟ) εκκρεμεί στο Συμβούλιο της
Επικρατείας, του οποίου αναμένεται σύντομα απόφαση, όπως
προελέχθη, υπάρχουν οι έντονες, συνεχείς και δικαιολογημένες
αντιδράσεις των κατοίκων, των οποίων θίγεται η ζωή και η
περιουσία (το αυτό συμβαίνει και με τους κατοίκους της Καλλιρρόης),
υπάρχει καθημερινώς, ανεπιτρέπτως και δυστυχώς, αστυνομική
δύναμη η οποία περιφρουρεί την είσοδο του Έργου, με εντολή
της Αστυνομικής Διεύθυνσης Λακωνίας. Για το σκοπό αυτό,
απέστειλα ηλεκτρονικά επιστολή προς τον Διευθυντή αυτής κ.
Βασίλειο Τσιγαρίδα, η οποία κοινοποιήθηκε και στο Διοικητή του Α.Τ.
Σκάλας κ. Αν. Διαμαντάκο, ως Δικηγόρος του Δήμου και των κατοίκων
για το θέμα αυτό.

6) Επειδή, υπήρξαν πληροφορίες σε κατοίκους, σχετικά με την 3 η
Υποενότητα του Έργου στη Σκάλα Λακωνίας, οι οποίες
επαληθεύτηκαν από επιτόπια επίσκεψή τους, για σημαντικά
αρχαιολογικά ευρήματα στους Χώρους του Έργου και για
παρουσία αρχαιολόγων της Εφορείας Αρχαιοτήτων Λακωνίας,
που ήδη είχαν λάβει και προηγούμενη δημοσιότητα σε ιστότοπους,
απέστειλα, ως Δικηγόρος του Δήμου και των κατοίκων, επιστολή προς
την ΕΦΟΡΕΙΑ ΑΡΧΑΙΟΤΉΤΩΝ ΛΑΚΩΝΙΑΣ, η οποία έλαβε σχετικό
αριθμό πρωτοκόλλου της Υπηρεσίας, για υπεύθυνη ενημέρωση.
Αναμένεται απάντηση.
Προκαλεί πάντως κατάπληξη η προφορική απάντηση
υπαλλήλου της άνω Υπηρεσίας, σε συνεργάτιδα του Γραφείου,
ότι, ως είθισται σε μεγάλα Έργα την έρευνα διεξάγουν
πράγματι Αρχαιολόγοι της εκάστοτε Εταιρείας, εδώ της
«ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ Α.Β.Ε.Τ.Ε.», γιατί δεν υπάρχει επαρκές
προσωπικό δικό τους για να ασχοληθεί με την αρχαιολογική
έρευνα στους Χώρους του Έργου!! Εκείνοι απλώς «ελέγχουν»!
Την ίδια ενημέρωση είχε και ομάδα κατοίκων της Σκάλας από
την κυρία Αρχαιολόγο, η οποία βρισκόταν στο Χώρο, κατά την
πρόσφατη επιτόπια επίσκεψή τους.

7) Επίσης, σας ενημερώνω, ότι κατά τον παρελθόντα μήνα Μάρτιο,
κατετέθη στο Γραφείο του κ. Πρωθυπουργού και νέα Επιστολή, για
αλλαγή χωροθέτησης του εργοστασίου στη Σκάλα Λακωνίας λόγω
ακαταλληλότητας της θέσεως που επελέγη, με εμπεριστατωμένες
και τεκμηριωμένες επιστημονικές απόψεις, σχετικά με την
αδήριτη ανάγκη επιβεβλημένης αλλαγής χωροθέτησης του
Εργοστασίου από τη Σκάλα σε άλλο Χώρο στη Λακωνία, που να
πληροί επιστημονικώς τους όρους εγκατάστασης Μονάδας
Διαχείρισης Συμμείκτων Απορριμμάτων, όσον αφορά στα
πετρώματα και στον υδροφόρο ορίζοντα, ώστε να μην θίγεται ούτε
η υγεία ούτε το περιβάλλον.
Η τελευταία μας Επιστολή έχει κοινοποιηθεί και σε αρκετά Μέλη
της Ειδικής Επιτροπής Προστασίας Περιβάλλοντος της Βουλής, η
οποία περιλαμβάνει και Υποεπιτροπή Προστασίας Υδατικών
Πόρων.

8) Μετά από ενέργειές μου και σε απάντηση εγγράφου μου,
ελήφθη σήμερα, η απάντηση της «Ειδικής Υπηρεσίας Διαχείρισης
Προγράμματος Πελοπόννησος» της Περιφέρειας
Πελοποννήσου, σχετικά με το θέμα της συγχρηματοδότησης
του Έργου από την Ε.Ε., με αριθμ. πρωτ. 134.342/20.04.2022, η
οποία έχει ως εξής:
«…….. Σε συνέχεια του από 15/04/2022 ηλεκτρονικού μηνύματος
σας, σας γνωρίζουμε ότι δεν έχει έως σήμερα υποβληθεί εκ νέου
Αίτηση Μεγάλου Έργου με τίτλο “Oλοκληρωμένη Διαχείριση
Αστικών Αποβλήτων στην Περιφέρεια Πελοποννήσου”.

Είμαστε στη διάθεση σας.
Ο Προϊστάμενος ΕΥΔ ΕΠ
Περιφέρειας Πελοποννήσου
Αντώνης Ψαράκης ».
Η επιβεβαίωση γα τα άνω ήλθε και τηλεφωνικώς από τον
υπογράφοντα το άνω έγγραφο, τον οποίον και συγχαίρουμε για την
ευγένεια και την άμεση ανταπόκρισή του.
Σχετικά με τα άνω και με σταθερά διαφαινόμενη τη μη
χρηματοδότηση του Έργου από το Ταμείο Συνοχής της Ε.Ε. -
αφού ληφθεί υπόψη και η αριθμ. πρωτ. (2020) 3085105-15/06/2020
αρνητική απάντηση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής επί του αιτήματος
για χρηματοδότηση του έργου, με την οποίαν ζητήθηκαν
διευκρινήσεις σχετικά με περιβαλλοντικά και οικονομικά θέματα, που
απάδουν πλήρως στην ενωσιακή νομοθεσία και στην πραγματική
σημερινή κατάσταση διαχείρισης των απορριμμάτων στην Ε.Ε. - η
αναφορά υπό, 2.13, στην αριθμ. 033/2022 Πράξη του Ε’
Κλιμακίου του Ελεγκτικού Συνεδρίου, εγκριτικής της δεύτερης
Τροποποίηση της Σύμβασης ΣΔΙΤ, ότι:
«…………..Το έργο είναι ενταγμένο στο Πρόγραμμα Δημοσίων
Επενδύσεων 2021 του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων
(ΣΑΕ 2751), εν αναμονή της ολοκλήρωσης της διαδικασίας
εντάξεώς του στο ως άνω Επιχειρησιακό Πρόγραμμα, ενώ οι
λογαριασμοί εκτελούνται κανονικά και σύμφωνα με τους Όρους
της Σύμβασης Σύμπραξης κ.λπ. …………».
Από τα άνω γίνεται αντιληπτό, ότι για ένα έργο Μεγάλης
Οικονομικής Αξίας, περίπου 169.000.000 ευρώ, θα επιχειρηθεί,
προφανώς, η οδός της επιβάρυνσης του κρατικού
προϋπολογισμού, δηλαδή η επιβάρυνση των Ελλήνων
φορολογουμένων, με το ποσόν της χρηματοδοτικής συμβολής
της Περιφέρειας Πελοποννήσου ποσού, κατ΄αρχήν,
63.684.360 ευρώ, πλέον άλλες επιβαρύνσεις, ως και άνω,
χάριν της πλήρως εξασφαλισμένης κερδοφορίας του Ιδιωτικού
Φορέα Σύμπραξης επί 28, άλλως, 33 έτη, της Συμβάσεως, ενώ
έχει γίνει δεκτό και από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή με την
προαναφερθείσα Επιστολή της, ότι το Έργο είναι
υπερκοστολογημένο και υπερδιαστασιολογημένο.
Είναι φανερό από τα άνω, ότι η Σύμβαση αυτή είναι γενικώς
ασύμφορη.
ΤΕΛΟΣ, ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΡΑΔΟΞΑ ΤΩΝ ΕΚΔΟΘΕΙΣΩΝ ΕΠΙ ΤΟΥ
ΕΡΓΟΥ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ Ή ΠΡΑΞΕΩΝ:
Για μια ακόμη φορά, προκαλούν κατάπληξη οι νομικές
παραλείψεις, αστοχίες κα ανακρίβειες, νομικές και πραγματικές,
που περιέχονται στην αριθμ. 033/2022 εγκριτική Πράξη του Ε’
Κλιμακίου του Ελεγκτικού Συνεδρίου, σχετικά με τη δεύτερη
Τροποποίηση της Σύμβασης ΣΔΙΤ, η οποία Πράξη δεν ήταν
δυνατόν να προσβληθεί με βάση την ισχύουσα νομοθεσία που
διέπει το Ελεγκτικό Συνέδριο. Εκτενές, πάντως Υπόμνημα, σχετικά
με τις απόψεις μας, όχι, πάντως, με την ιδιότητα του διαδίκου στη
διαδικασία αυτή, είχε τεθεί εγκαίρως υπόψη της Εισηγήτριας.
Ενδεικτικά, το Ελεγκτικό Όργανο, που αποφάσισε σε
Συμβούλιο κατά τα νόμιμα:
α) Παρέλειψε να λάβει υπόψη τις διαλαμβανόμενες
επισημάνσεις της αριθμ. 69/18 Πράξης του αυτού Κλιμακίου
σχετικά με τη νομιμοποίηση της Εταιρείας «Περιβαλλοντική
Πελοποννήσου Μ.Α.Ε.» ως Εταιρείας Ειδικού Σκοπού, σε
σχέση με την εγκριθείσα - με την 309/2015 εγκριτική της
Σύμβασης ΣΔΙΤ Πράξη – Εταιρεία «Περιβαλλοντική
Πελοποννήσου Α.Ε.».
Γενικότερα, η άνω Πράξη παρέλειψε οιαδήποτε αναφορά στην
αριθμ. 69/2018 Πράξη του Ελεγκτικού Συνεδρίου, χάριν της
οποίας, μαζί με την αναφερόμενη αριθμ. 309/2015 Πράξη αυτού,
κατέστη δυνατή η υπογραφή της Συμβάσεως ΣΔΙΤ. Η 69/2018
Πράξη είχε εκδοθεί επί της Προγραμματικής Σύμβασης μεταξύ της
Περιφέρειας Πελοποννήσου και του ΦοΔΣΑ, η οποία υπεγράφη στις
14/06/2018, πριν από την υπογραφή, την ιδία ημέρα, της Σύμβασης
ΣΔΙΤ και χάριν αυτής, εφόσον με αυτήν εκχωρήθηκε το
δικαίωμα για την υλοποίηση των εγκαταστάσεων, άλλως, των
έργων κεντρικής διαχείρισης των απορριμμάτων, από το
ΦοΔΣΑ Πελοποννήσου στην Περιφέρεια ( χωρίς να έχουν
τηρηθεί οι προϋποθέσεις που έθεσε με την αριθμ. 5/2017 το
Διοικητικό Συμβούλιο του ΦοΔΣΑ για την τροποποίηση της
Συμβάσεως ως προς τη μείωση της κατώτατης εγγυημένης
ποσότητας στους 100.000 τόνους, τη μείωση της διάρκειάς της,
κ.λπ.).
Σχετικές μονομερείς ενοχικές Δηλώσεις της Εταιρείας σε
Συμβολαιογράφο, των οποίων έγινε επίκληση για να λάβουν τη
σχετική έγκριση από ΦοΔΣΑ, είναι αορίστου εκπληρώσεως και
δεν τη δεσμεύουν.
β) Σχετικά με το θέμα της βελτίωσης των οδών πρόσβασης στους
Χώρους του Έργου, ένα από τα θέματα της αιτουμένης
τροποποίησης της Σύμβασης, άλλως των κυκλοφοριακών
συνδέσεων με αυτούς, το οποίο θα έδει να συμπεριλαμβάνεται
στην αρχική σύμβαση ΣΔΙΤ, εμφαίνεται ότι η Περιφέρεια
Πελοποννήσου, προφανώς, για να δικαιολογήσει την επελθούσα
καθυστέρηση στους προβλεπόμενους χρόνους παράδοσης του
Έργου, ως προς τη μεταβατική διαχείριση κατ’ αρχήν, ή σε
απάντηση ερωτήματος του Ελ. Συνεδρίου που τυχόν τέθηκε με την
εκδοθείσα Προδικαστική Πράξη αριθμ. 857/2021, με έγγραφο της,
ισχυρίστηκε ότι δεν γνώριζε με την ανακήρυξη του
Προσωρινού Αναδόχου τους Χώρους του Έργου. Ειδικότερα,
αναφέρεται στην 33/2021 Πράξη υπό 2 12:
«………Εξάλλου, ως προς το ζήτημα των έργων βελτίωσης των
οδών πρόσβασης στους χώρους του Έργου, επισημαίνεται (βλ το
αριθμ. 429777/21.12.21 έγγραφο του Περιφερειάρχη
Πελοποννήσου, παρ. v.iii), ότι οι χώροι του έργου δεν ήταν
γνωστοί στην Περιφέρεια Πελοποννήσου εξ αρχής, αλλά
εισφέρονταν από τον προσωρινό Ανάδοχο και υπό την ιδιότητά του
αυτή, σε υπόδειξη των Χώρων του Έργου και σε υποβολή των
σχετικών τίτλων και πιστοποιητικών, καθώς και στην υποβολή
φακέλου για την περιβαλλοντική αδειοδότησή τους, κατά τα
διαλαμβανόμενα στο άρθρο 22 της Διακήρυξης Β.II
Φάσης………………….».

¨Όμως, σε Παρέμβαση της Αναδόχου Εταιρείας από
02/06/2020, ενώπιον του Δ’ Τμήματος του ΣτΕ, επί της Αιτήσεως
Ακυρώσεως (αριθμ 2981/2018) του Δήμου Οιχαλίας κ.λπ.
αναφέρεται επί λέξει, στη σελίδα 5 αυτής:
«………….10. Η ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ Α.Β.Ε.Τ.Ε.» σύμφωνα με
τα οριζόμενα στα άρθρα 21.1 και 22.3 της ως άνω Διακήρυξης
(εννοεί της Πράξης Υποβολή Δεσμευτικών Προσφορών) ως
Προσωρινός είχε μεταξύ άλλων υποχρεώσεων και αυτή της
προσκόμισης φακέλου ΜΠΕ (Μελέτης Περιβαλλοντικών
Επιπτώσεων) για τις Μονάδες Μεταβατικής
Διαχείρισης/Μονάδες ΟΣΔΑ που αποτελούν αντικείμενο του
Διαγωνισμού, στην Περιφέρεια Πελοποννήσου ώστε να
προωθηθεί στην Αρμόδια Αρχή.
11. Με το α.π. 68417/22752/3.10.2013 έγγραφο του Περιφερειάρχη
της Περιφέρειας Πελοποννήσου υποβλήθηκε στην πρώην Υπηρεσία
Περιβάλλοντος (Ε.Υ.Π.Ε.) ( νυν Διεύθυνση Περιβαλλοντικής
Αδειοδότησης (ΔΙ.Π.Α.) του Υπουργείου Περιβάλλοντος, Ενέργειας
και Κλιματικής Αλλαγής, η ΜΠΕ του επίδικου
Έργου…………………………».
Ακολούθησε, ως γνωστόν, η Εγκριτική Απόφασης της ΜΠΕ
αριθμ. 173.714/9.7.2014 του ΥΠΕΚΑ, τότε, νυν Υπουργείου
Περιβάλλοντος, η οποία έχει προσβληθεί, κατά τα προλεχθέντα με
έξι Αιτήσεις Ακυρώσεως, επί των οποίων αναμένεται Απόφαση.
Δέον να σημειωθεί, ότι έχουμε προσφύγει σε όλους τους Φορείς
και τα Δικαστήρια που απαιτούσαν οι περιστάσεις για το θέμα του
Έργου αυτού και έχουμε επισημάνει και αναδείξει τις αποκλίσεις του
από την εθνική και ενωσιακή νομοθεσία. Αφού εξαντλήσουμε τις
διαδικασίες με το Εθνικό Δίκαιο, ασφαλώς και βεβαίως θα
προσφύγουμε στο Δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Στη διάθεσή σας, για τυχόν πρόσθετη πληροφόρηση.

Ανδρέας Χαρ. Μπακόπουλος

Δικηγόρος Αθηνών
Ακαδημίας 15, Αθήνα 106 71
Τηλ. 210 3622264- 693 2040419
Email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.